Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Relakan Perpisahan ini Sayang


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:
RE: Relakan Perpisahan ini Sayang


pak baddaq menanti ijoi yang pergi
bila kembali suka menasihati
bekal akhirat perlu dicari
agar senang dikemudian hari

amalkan selalu kata2 ku ini
sentiasalah hidup berbakti
biar sedikit tapi berkelalan
barulah hidup bahagia berpanjangan

bukannya kawan2 sudah dilupai
berlaku bukannya kehendak hati
keadaan kerja sehari2
memaksa aku tidak kemari

kong si kong si kong siniii 22222....
hepi nuyer suma...
mau angpau, datang la lumah gua..huhu





__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

setiap hari pesanan diberi

tugas menanti sibuknya diri

yealah .. cik gayah .. pangkat naik sudah diberi

tanggungjawab besar, besar juga gaji

 

tahun baru cina sudah mari

limau mandrin angpau pun diberi

ijoi dan aku sudah menanti

cik gayah ... angpau angpau .. bila mau mari

 

cik gayah cik gayah ... sebutan hari2 ..

cik gayah cik gayah ... jarang muncul diri

cik gayah cik gayah ... adakah jemu sudah diri

cik gayah cik gayah ... macam-macam alasan dikasi diberi

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

he ha he haaaaaaaaaaaa
selonoknya lalam hati
bila sudah datang ke sini
hilang sudah bosan di hati
mau melalak sampai pagiiiii

halo cik baddar halo cik ijoiii
mana kamu olang sudah pigi
aku tak ala kawan di sini
melepek melapu seolang dili..
macam olang gvila hi hi hi

tapi aku tak peduli
hidup mesti sukakan hati
tak kila olang suka ke tak suka hi hi hi hi hi...
sini tempat aku menari...hi hi hi hi

halo cik baddar..aku lindu sama kamu oooooiiii


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

sekejap muncul sekejap hilang,
sekejap singgah sekejap terbang,
sesekali datang apabila malam menjelang,
sesekali pergi tanpa sebarang bayang...

wahai gayah gadis pujaan,
bukan pujaanku tapi pujaan bangla nan bohjan,
datanglah engkau kesini memberi sedikit nukilan,
menghiburkan hati yang penat bekerja seharian...

badarudin bin azmi nama samaran,
masih lagi aktif memberi ajaran,
pada newbie yang baru menapak dan berjalan,
usahamu itu sungguh baik dan patut diberi pujian,
agar semuanya dapat tunjuk ajar dan teladan...

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

uihhhhh ... itulah pembukaan perbicaraan

di malam hari aku bersembang

seorang diri apa aku kisah

cik gayah lah ni punya pasal lahh ...

 

uihhh ... itulah lagik kata bicara

pada incik ICU yang jarang munculkan diri

x kan keje bomba pong x de masa

kecuali udah bosan udah jemulah tunyer ... (ehhh cam x macing jerk pantun gurindam nii .. aaa gasaklah .. udah malam)

 

uihhh .. incik ICU memuji diri aku

entah mimpi apalah tu

ke nak minta belanja perabih duit aku

x pe incik ICU punya pasal ... aku kuar dari dari saku

 

uihh ... dah orang lama otai memeramkan diri

dalam sangkar ke dalam jamban ke ... aku x peduli

dah aku minat kat GC niiii ...

layan jerk la nubie nubie ...

 

uiihhh ... cik gayah sayang aku dah muncul dahhhh

nko jugak laaa yang mengeram x sudah sudah ...

nak kata bertelor tidak jugakkk lahhh....

telor ICU adalahhh ... ngahahahahahak hak hakkk ...

 

uihhhh ... malam dah berlanjut ke pagi

hasrat hati nak undur diri

semuga cik gayah lega lah hati

melayan otai seikhlas hati ...

 

uiiihhhh .... dah pafi dah pagi nii

esuk nak kerja apa nak jadik niii

mata terkebil2 ... macam cicak jek niii

aku nak undur diiri nak undur dirii

 

okeh babeh ...

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

uiihhh... icu sudah munculkan diri
cik baddaq pulak hilangkan diri
aku jugak yang tinggal di sini
neber mind..aku tak peduli..
asal aku hepiiii
asal aku geli hatiii
asal aku tak susah hatiiii
asal haku enak esok pagi..


kerja..kerja..kerja...
apa nak buat..nak carik duit be...
asal aku tak meminta-minta
asal aku punya wang sendirik be..
asal aku boleh shopping aje..
sekejap2pun asyik be...





__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

cik gayah ... aku sudah mari

walau pon malam hari

apa haku peduli

nyamuk2 gigit kat kaki

aku suh anak pasang ubat nyamuk bagi mati

 

ehh .. apasalh nyamuk masuk sini

x pe x pe .. watak pembantu je nii

 

cik gayah ... apasal lama x nampak

mana pegi ? aku selalu ternampak-nampak

cik gayah cer bagik jawapan

sepaya aku x tanya soklan-soklan

 

cik gayah ... apa makan ini malam

nak tanya lain idea terbenam

senang kata mata aku cam berbalam balam

sebab dah terbayang tilam ...

 

cik gayah ... ada masa marilah sembang-sembang

Di GC yang kadang kala kelam

sebab? ramai otai x paham paham

selalu menghilang dan tengelam melam ...biggrin

 

 

cik gayah ... punyalah berbuih2 mulut haku nii

kempunan nak makan belanja cik gayah ...

yang sering timbul tenggelam ...

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

haiyaaaa..
mau mkn aku blanja
apa susah, mari sini la..

aku mana ada hilang
ada sini juga
makan baik2 jgn tercekik tulang
nanti mati belum sempat tua

kawan, lu jangan marah ye
aku hanya suka2
mata tak mau lelap sudah pagi le
masuk gc meroyan la


he he


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

cik gayah rupa entah macam mana

aku bayangkan cantik badan cantik muka

realitinya entah2 lobang idong besa cam gua

gemok gedempol badanya pula

 

aku sure nko musti x terbayangan diri gua

sebab aku nie bukan manusia

yang nko imaginkan di siang siang buta

tenguk sendiri datang sinilaaaa

 

nko keje gomen aku pon keja juga

tapi aku x sombong selalu meraban meraba

dalam GC selalu bersua

nko pula tenggam timbul macam kelapa

 

cik gayah manis lagi bercita cita

tinggi melangit aku x lupa

apa kita kita bersua

haaa ... masa tu nko terkezut cam orang tua ...

 

ehhh .. aku tua ke nko yang tua ..? kih kih kih

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

aku memang dah tua bangka
tapi hati selalu muda
tak kisah umo berapa
suma aku kawan juga
apa hal pada rupa
misai panjang janggut putih aku suka
teringat pula kisah jenaka
musang berjanggut empunya cerita

tua muda hapa aku peduli
gemuk gedempol atau kurus melidi
sikitpun haku tak peduli
nko imagine je la rupaku ini
mau aku belanja mari le sini
tak main le dari jauh nko berani
bila dekat nko lari
ha ha hu hu hi hi



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

gayah datang gayah pergi,
sekejap hilang sekejap kembali,
adakah ke bangla beliau pergi,
ibarat timba mencari perigi,
wahai gayah tolonglah insafi diri,
rumah kata pergi,
kubur kata mari,
namun anda masih lagi,
masih lagi tercari-cari,
kerana bangla engkau menyepi...

badarudin haji azmi,
itulah nama yang diberi,
tetap setia menjadi penghuni,
memerah tenaga dan keringat dekat GC,
hanya muka beliau disini,
akan muncul setiap hari,
pagi petang siang malam dan tengah hari,
sedarlah anda wahai empunya diri,
anda meroyan tiada akhiri,
tahniah aku ucapkan kepada saudari....

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

cik gayah lama menyepi

kendali rumahtangga anak somi setiap hari

kerja opis jugak tidak dilupai

wahai cik gayah manis mari kemari

 

ICU nama diberi

rupa ensem sembunyik diri

macam nnak pecah bakul tu keperhati

rupanya kembang idong kerana diupi ... hihihihihihihi

(nota:    .... kang aku kene baling pulak ngan lesung batu .... pasal puji ouji niii ... )

 

badrulzaman ke badrul azmi ke apa nama diberi

aku terima dngan senang hati ...

maklomlahh .. orang tua mana nak layan lagi ..

balik balik GC balik balik GC .... yang kusayangi ...

 

instergram telegram miligram kilogram garam ...

seme gram gram graham niii .... memang x reti nak layan

lainlah Misteri Gabriel .. ICU ..,. seme dalam genggaman ...

macam kacang kacang kacang kacang  ... (nota: ikut melodi lagu david teoh ..)

 

pantun pantun  cara orang lama

memanglah aku suka

macam kacang kacang kacang lacang ....

macam kacang kacang kacang kacang ....

 

 

okehlah cik gayah iincik ICU ....

lain kali kita berpantut pantun lagi

jangan lupa belanja laaa Uuuuuu

piza hut kefci mau .... mekdonal x mau ... ee eee eee eee (nota: untuk selaraskan dgan rangkap kedua .. hehehehehe)

 

 

 

 

 

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

sudah lama saya x menjenguk,
tiba-tiba terasa nak menjelma,
wahai semua makhluk tonyok,
apa kabar kalian semua... ngeh ngeh ngeh

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

Aku relakan perpisahan ini sayang
Walau aku tak rela
Last kiss cket muah muah~~
(aksi laknat ICU dgn GaBRiEL bbrapa ketika sblom masing2 bawak haluan sendiri)

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

entah ler malam ni ........

mud x dak nak pantun pantin nii ..

lain kali la yea ...

 

(saje jer)

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

sungguh lahanat perilaku kamu,
begitu buas tanpa segan dan malu,
sudah lamakah kamu berperangai begitu,
sila khabarkan ingin ku tahu,
wahai ijoi beritahulah kepadaku,
adakah kamu gay ciritan seperti dahulu,
insaplah kamu sebelum ajal bakal ketemu,
jangan sampai keranda disorong baru nk mengaku,
pada masa itu sesalan sudah ditutup buku,
kerana kain kapan sudahpun membaluti tubuhmu...

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

anak ikan anak haruan

makan tidak di dalam belanga

wahai ICU IJoi cik gayah marilah makan

makan asam pedas gulai gelama

 

buruk sungguh buah nangka

buruk lagi buah cempedak

buruk tidak buruk sifat manusia

insan lain sahaja yang akan nampak

 

di dalam raga buah kuini

raga di bawa dari hulu

apalah ada pada ku ini

baik buruk tidak ku tahu

 

 

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

dikala malam tanpa sinaran bintang,
tetiba menjelma satu jembalang,
dari jauh susuk tubuhnya aku renung,
adalah beliau si gay nan jalang??

semakin dekat semakin penuh debaran,
siapakah empunya gelaran,
hati ini sudah tidak keruan,
adakah orang atau belaan??

adoi la, bila sampai aku ketawa bukan kepalang,
rupanya encik bada yang datang,
dengan keada kusut dan masai ibarat bajang,
dicakar bangla kerana kacau anak orang....

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Member

Status: Offline
Posts: 9
Date:




__________________

Allah does not burden a soul beyond that it can bear .

«First  <  19 10 11 | Page of 11  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard