Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Kerana Selipar Milah Hilang Dara


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 33
Date:
Kerana Selipar Milah Hilang Dara


Ada duo baranak tinggal kek hujung kg ni, Pak Abu dan Milah.. Milah ni taklah cantik sgt tapi selero jugak lah mato yg mandang kek dio ni.. Seluruh jejaka di kg tu mmg syok abih kat Milah ni lebih2 lai.. satu mamat namoee..Ali. . Ali ni mmg dah target..kalau dapek kek dio Milah ni... mmg dio nak overhaul habih2 Pado satu ari ali ni tergorak ati nak ajak Pak Abu bersaing ke surau..alasan je tuh
Ali : Assalammualaikum Pak Abu
P Abu: Waalaikumussalam ooo Ali .. apo ko halnyo..
Ali : Tak ado apo Pak Bu.. den igt nak ajak Pak Abu bersaing ke surau..
P Abu: Oiih.. baguihlah.. tunggulah kojap.. pokcik nak salin seluar dlmekau masuklah dulu..dok sini diam2 yo..
Sambil berlalu masuk ke bilik. dan tibo2.. Milah keluar dari biliknya..berkomban ajo membawo.. sebakul pakaian yg nak di basuh. di perigi luar romah ee..
Ali : Hi.. milah.. jom main
Milah: Ishh.. apo ko ni Ali.. tak baik ckp cam tu tau..
Ali : Alah sikit yo..
Milah: Tak buleh..tak buleh ( sambil terus keluar )
Ali : (dlm hati) Jago ko.. kan ku buleh..bulehkan
Milah : (menjeling dan menjerit). Bapak.. milah kek perigi yo..nak cuci kain2 ni hah tak yah kunci pintu ni.. Bye Ali..
Tetibo
Pak Abu: Hah.. apo di tonung tu Ali.. dah jom kito poi..
Ali : Jomalamak Pak Ali.. mano selipa den ni..tadi ado kek sini..
Pak Abu: Ooo..ni mesti si Milah salah pakai selipa ekau.. gilah ekau mintak kek dio selipa ko tu... dio ado kat perigi sano tu hah..pok cik tunggu sini..nak sodut rokok ni sebatang..
Ali : Yolah Pak Abu.. den poi mintak..
danAli pun merempuh masuk.. dan sekonyong2 ee nampaklah
Milah yg tongah telanjang bulek..comel. .ajo segalo2..
Milah : Ishh.. Ali.. apo ni.. den jorit kang..
Ali : Jangan jorit.. bapak ekau yg suruh den dtg sini main..dio kato kalau tak main nanti den mati tongah jln..
Milah : Tipu ekau ni li
Ali : Den tak tipu do.. ko dongar ni.. den buktikan (menjerit dongan kuat)Pak Abuuuuuu..Milah tak bori...
Pak Abu: (dari jauh melaung) Milah.. tak baik Ali nak copek tu
Ali : Hah..ekau dongar tak
Dan.. maka terjadilah perkara yg sesedap rasa adonye tp kalau dah dasar buaya.. mmg dio tak pueh..
Ali : Sodapnya milah eh.. den lupo plak.. bapak ekau kato tadi kalau dah raso yg kek dopan.. kono raso yg belakng jugak..
Milah : Den tak cayo cakap ko ni li..
Ali : Laaaaaaaaa tak cayo lai.. ekau dongar den jorit ni.. Pak Abu. Milah kasi sobolah yooooooo
Pak Abu : Patutlah lamo bona.. Milah main kan Ali rupanyo(jerit). BAGI DUO-DUO BELAH MILAHHHHHHHHHH..
Dan.. tak yah den cito apa yg terjadi.
Moral of the story..
jgn pakai selipar org!!!


-- Edited by biskut marie on Thursday 28th of January 2010 09:21:52 PM

__________________

PRODUK TERHANGAT DIPASARAN!ALAT SENAMAN PLAYBOY UNTUK MENINGKATKAN KELELAKIAN ANDA.DAPATKANNYA PADA HARGA ONLINE TERENDAH SEKARANG!!!(HARGA PROMOSI SEHINGGA 30 APRIL 2011)



Super Member

Status: Offline
Posts: 653
Date:

huh....nak golak ke nak cian ni.....klu lah betol2 jadi camni....mamat tu mmg genius (yg paling hampeh)....ahakz....golak kan punyo komen sendiri

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1212
Date:

hiskh..teruk!..

__________________
XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*


Super Member

Status: Offline
Posts: 1642
Date:

wlopon aku nie bapak oqang negri 9...
tp ada gak certain words yg aku xley grab... haih..wat2 pham ja la...ngee
mengong punya cta...~! ayoyo

__________________

Will you still love me when I'm no longer young & beautiful? :)

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 178
Date:

xptt2

__________________
" Hai, jiwa yg tenang. kembalilah kepada tuhan-mu dengan hati yg puas lagi diredhai-Nya. Maka masuklah ke dalam jemaah hamba-hamba-ku. dan masuklah ke dalam syurga-ku" (al-fajr:27-30)


Super Member

Status: Offline
Posts: 805
Date:

xpatut sungguh ali 2 wat cm 2..dasar buaya laut..crocodile land tul.....
huh...kalo ak jadi milah la da lame ak bagi makan selipar si ali 2....

__________________

"jage anak kambing sekandang lagi senang dari menjage anak dara sorang" kata bapak ak...



Senior Member

Status: Offline
Posts: 281
Date:

hahahahahahahahahahaha! siot je. lawak siot.

__________________

i like to move it move it



Super Member

Status: Offline
Posts: 1513
Date:

hahhhhhhhhhh............................ cer nie merupakan cer sebenar aliza misboon time dia tgh begetah dulu tu.... hehehe.... rahsia suda terbongkar.. hua hua hua...

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1722
Date:

dulu eliza mesbun berlakon jd pokok getah ke???

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 80
Date:

ali mmg geniuz..sempoiiiii....hahahaha!!!!

__________________
-GooDbyE Mr.CooL-


Super Member

Status: Offline
Posts: 2034
Date:

hoh! upanyer ad mangkuk jamban molot longkang bz mengutuk aku. Eh! asbon npe ko pakai sipar aku. Bak cni, aku nk g semejid. Tp aku nk seblah je. Seblah lg ko bg je la kat ICU.

-- Edited by ellyzaBMW on Thursday 18th of March 2010 03:02:13 AM

__________________
Sepi sekuntum bunga sekeping hati


Super Member

Status: Offline
Posts: 1513
Date:

ceh aliza.... pulau pandan jauh ke tengah...
gunung daik bercabang tiga...
jgn ko perasan kasut itu engkau yg ponyaaa....

mana budak suruhan haku ntah...

mat....ooooooo mat....... ko sekeh ubun2 sebelah kiri modula aliza tu jap... dah sekeh nanti ko koling kasitau haku... haku nak bercengkerama ngan adik lisa surihani jap...

trutttt.......trutttttttttt...........
haku : ya lisa..!!
lisa : kanda wat pe tue ?
haku : tgh melarikan diri... aliza misbon mengamuk... mat metik sekeh salah tempat...

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 198
Date:

images?q=tbn:K9iVk6_MZqZ2IMnah aku pinjamkan bt eN. abestos.. berkah skit.. sekehen beliau

images?q=tbn:g4zOPBo1QzoVvM



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 372
Date:

hahaha...kesian milah

__________________

https://www.facebook.com/one.izat?ref=tn_tnmn



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

citttt ... si ali nieee .... sesodap gase jo dio mainkan si milah niii yo ... kalo haku ... tondang jo si ali do dolam porigi ... sobolum tu .. tondang dio punyer anu ...cittttt ...



__________________

make me feel it



Super Member

Status: Offline
Posts: 1127
Date:

ni yg aku xnak ni name aku dijaje sebegini rupe...aku punyelah baik ade ke ptot jd cite punce ilang dare...dah 4taon aku g blajo kat mesir..balik2 mcm ni aku kene..insaplah kawan2ku skalian...tlgla jgn wat pitnah kat aku....
aku dah bertobat dr sgale kemungkaran dlm gc ni...
sob sob sob sob

__________________
aku x kaco korang berak,korang jangan kaco aku berak


Senior Member

Status: Offline
Posts: 427
Date:

rse mcm nk lempang je si ali ni laju2....yg si milah ni pn...ape la pnye bengap sesangat....ish3...(nasib dua2 aku x kenal)

__________________

apa ponn x bolehhh!!!



Super Member

Status: Offline
Posts: 2383
Date:

wei sape yang pakai selipar aku ni....
hahaha...
ape la ali ni....
menganiaya orang je...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 950
Date:

bernas gak idea ne.. nk try lak ah... hihi..

__________________

study high2, stupid never finish~ dh terkene batang idung sendirik baru tersorong2 pipi tu!



Senior Member

Status: Offline
Posts: 159
Date:

crito nie agak lusah gak la...(pasttt mister gerard ngan suku sakat dia 2 da raso laen mcm 2)muahahahaha


__________________

AkU bErSyUkUr DeNgAn ApE yG AkU AdA....

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard