Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Why cattle cross the road?


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:
Why cattle cross the road?


Satu hari seorang chef terkenal datang ke sebuah restoran, beliau memesan hidangan stik well done. Tak lama pun steak itu sampai, setelah menjamah sikit, beliau memanggil chef restoran itu datang kerana ada sesuatu yg ingin ditanya.

 

Beliau: so you're the one that prepared my well done steak?

 

Chef restoran: yes sir, how is it?

 

Beliau: I've something to ask you if you don't mind?

 

Chef restoran: please.

 

Beliau: do you know why cattle cross the road?

 

Chef restoran: ?

 

 

 

Siapa tahu jawapan soalan chef terkenal ni?.. Cuba teka.. :)



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

jopan setelah ditranslate ke bhs jawa..


sebab lembu tu nak ke seberang.. nguah nguah nguahhhh....



kalo kata nenek aku jopan dia...

becoz it want to go to the opposit/other side of the road..

tu jopan nenek aku la... hahaaa...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Kok jawo ngomongnya gitu ya?
aku sepatah haram x paham
ape si Ijoi ni cakap

oh my english...


__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

x paham .. x paham ... x paham

cattle  ke kattle ...

 

cer tolong translate kan ..

serius wak x paham

biggrinbiggrinbiggrin

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

katie wak....

tu kan citer omputeh.. ijoi salah selling ni.. eh selling ke spelling?

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

mane ler makhluk -mahkluk GC nie

fenin aku tguk GC semakin gersang dan gersang ...

haku hingat org jer bleh gersang

rupenya GC pun sama ...

eeeee ... herannnnnnnn



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Member

Status: Offline
Posts: 15
Date:

Kalo die x cross the road die nk cross mane lagi.
Lol entah lh
Chef tu pon mesti garu kepala nk jwb tu haha

__________________

There's always a second chance .

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard