Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: teka teki


Super Member

Status: Offline
Posts: 1719
Date:
teka teki


aku ada menyediakan 5 teka-teki yang paling nirrojim sekalik kat GC nih..sungguh buduh soklan di bawah ini..coba la untuk menjawap okies..tata~s..


 


1)kalau ali pegi ke rumah ani pada pukul 8:00 paghi.pukul berapa pulak dia balik ke rumah      sendiwies..nah jawab jangan tidak!! 


2)dalam banyak˛ iteks,iteks mane yang paling comey?jawap!!


3)winamp tu fungsinya apa?[soklan paling senang ini!!]dan siapa menciptanya?


4)siapa paling comel lam korean drama "memories in bali"?[hihhihi]


5)aku punya password aper? 



__________________
"nama saya Rain~"


Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:


  1. ali akan balik pada pukol 8 malam


  2. itek gembo gembo


  3. fungsi nya ialah untuk lagu dan sapa mencipta nya aku tataw ...


  4. [/URL]">


  5. Sophia

 



__________________

ImPoSiBle Is NoTHinG



Super Member

Status: Offline
Posts: 1849
Date:

 


1)kalau ali pegi ke rumah ani pada pukul 8:00 paghi.pukul berapa pulak dia balik ke rumah      sendiwies..nah jawab jangan tidak!! ---->aku jwb ali xkan balik ke umah nye sbb dh best berdating kt umah ani..


2)dalam banyak˛ iteks,iteks mane yang paling comey?jawap!!---->aku jwb itik jiran ani..


3)winamp tu fungsinya apa?[soklan paling senang ini!!]dan siapa menciptanya?---->aku jwb winamp tu winamp la..sape yg cipta ade lah org yg mencipta winamp tu la..


4)siapa paling comel lam korean drama "memories in bali"?[hihhihi]---->aku jwb hihihi


5)aku punya password aper? ---->aku tanye ko balik..ape password ko..



 



__________________
kalau kaktus itu aku..ku bilang kalau..


Super Member

Status: Offline
Posts: 546
Date:

1) pukul balik la....


2) itek tokwi


3) fungsinya lagu penciptanya winamp


4) pari2


5) smily



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2034
Date:


Dgo cni ye cik phiano, jawapn elly ialah:-


1)kalau ali pegi ke rumah ani pada pukul 8:00 paghi.pukul berapa pulak dia balik ke rumah - jwpn: pukul 8 pg gak ler, sbb ani tu mak dia.  


2)dalam banyak˛ iteks,iteks mane yang paling comey? jwpn: itek yg baru lahir


3)winamp tu fungsinya apa. jwpn: penggerak wawasan 2020


4)siapa paling comel lam korean drama "memories in bali. Jwpn: kucing tompok


5)aku punya password aper? jwpn: lantak engkau ler



__________________
Sepi sekuntum bunga sekeping hati


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:

ni aweks lak nak jawab!!



1: 20.00 (waktu antarabangsa)

2: itek gemb02...aye kedek2..bile temb0..jale seiringan comey l0tey..aye kedek2 (lagu)

3: Winamp tu fungsi mendegar sesuatu yang boleh releks kan minda!! mental!! yang baru lepas putus cinta pun leh bukak winamp!..ahaks..

4: sape paling c0mey...sure lah her0in dia....kalau tak tak kan dia ada masuk dalam citer tuh!

5: passw0rd k0!..bile k0 tekan no pin tu!!! ha!!! gerenti tu lah password k0!.



__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Modestos

Status: Offline
Posts: 3400
Date:

phia_1001 wrote:



aku ada menyediakan 5 teka-teki yang paling nirrojim sekalik kat GC nih..sungguh buduh soklan di bawah ini..coba la untuk menjawap okies..tata~s.. 1)kalau ali pegi ke rumah ani pada pukul 8:00 paghi.pukul berapa pulak dia balik ke rumah sendiwies..nah jawab jangan tidak!! 2)dalam banyak˛ iteks,iteks mane yang paling comey?jawap!! 3)winamp tu fungsinya apa?[soklan paling senang ini!!]dan siapa menciptanya? 4)siapa paling comel lam korean drama "memories in bali"?[hihhihi] 5)aku punya password aper? 





Huh? Macam ni ko panggil teka-teki ke Phia? Budak tadika KEMAS pun boleh jawab tau! Ni dgn nirrojimnya aku menjawab!


1) Ali tak tak balik ke rumah sandwich.. Ali hanya sarapan pagi makan sandwich.


2) Iteks yg paling comel ialah ikatan buku2 teks sekolah dulu.. Kalau tak comel, tentu korang tak bawak hari2 pegi sekolah dulu!


3) Winamp tu sebenarnya nama pendek bagi Wining With Armpit.. maknanya ketika menang, seseorg itu akan mengangkat tangan ke atas lalu ternampaklah ketiak tanda beliau sudah menang. Org yg pertama melakukan perbuatan demikian ialah Rie Cipan ketika beliau memenangi acara lari dalam guni ketika darjah 4 dahulu.. jadi beliau la pencipta Winamp.


4) Dalam drama itu org yg paling comel ialah adik Loqman.. sbb adik Loqman merupakan baby kepada pengarah drama tersebut.. dah baby, tentulah dia yg paling comel! Ketika shooting, tuan pengarah selalu membawa adik Lokman bersama2 beliau, jd kat set penggambaran drama tu, mmg dia yg paling comel.. Kalau tanya sapa paling hensem, lain la!


5) Abang Gab ada kawan nama Aku Mustapha (adik kepada pelakon Ako Mustapha). Beliau dgn rela hati memberi abang password beliau. Password Aku ialah TEMBAM. Itulah password Aku. Lain Cik Phia ni tanya "Berapa password Phia_1001" kan?


Sekian la jawapan nirrojim aku.. kan aku ckp, senang aje.. Hanya org2 yg nirrojim mcm aku je mampu menjawabnya..  



-- Edited by GaBRiEL at 14:51, 2006-08-24

__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

ape la yg kowg mrepek ni ha`...emm..kowgnye jawapan tak senirrojim jawapan beta..emm..bia beta je yg jwb solan cepu belian tu..tak mencabar keimanan lgsung solan beliau nie..

1)kalau ali pegi ke rumah ani pada pukul 8:00 paghi.pukul berapa pulak dia balik ke rumah sendiwies..nah jawab jangan tidak!! jawapan beta: g tanye datuk harimau..(teringat plak pmainan datuk harimau ms kecik2 dulu..ekehkehkeh)

2)dalam banyak˛ iteks,iteks mane yang paling comey?jawap!! jawapan beta: iteks lam crt pokemon tu..

3)winamp tu fungsinya apa?[soklan paling senang ini!!]dan siapa menciptanya? jawapn beta : fungsi winamp adalah untuk menggerak kereta paling buruk dan pencipta kereta paling buruk adalah hasil idea bsame cik rie ngn cik gab

4)siapa paling comel lam korean drama "memories in bali"?[hihhihi] jawapan beta : radio erra

5)aku punya password aper? jawapn beta : taik cipanuk..

__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Modestos

Status: Offline
Posts: 3400
Date:

Senyap pulak budak Phia ni.. malu la tu aku berjaya menjawab soalan2 beliau dgn begitu nirrojim sekali.. Silap la Phia.. teka-teki nirrojim.. tanya pulak kat aku yg nirrojim ni.. sambil korek hidung pun aku boleh jawab..

__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Super Member

Status: Offline
Posts: 1937
Date:

aku rasa kan phia...jwpn aku yg paling tepat dan padat...mesti punye la...


aku jwp eh...


 


1)kalau ali pegi ke rumah ani pada pukul 8:00 paghi.pukul berapa pulak dia balik ke rumah      sendiwies..nah jawab jangan tidak!! 


jwpn : ali tak balik2 umah sebab ani tu bini dia...umah ani umah dia..umah sendiwie umah ali gak..



2)dalam banyak˛ iteks,iteks mane yang paling comey?jawap!!


jwpn : juling iteks @ iteks juling..



3)winamp tu fungsinya apa?[soklan paling senang ini!!]dan siapa menciptanya?


jwpn : winamp sejenis alat utk memasak ayam...kalau nak masak ayam mesti pakai winamp ni...klu tak ayam tu tak masak kekuningan...hehe..dan penciptanya ilah..encik gabriel al concrite...



4)siapa paling comel lam korean drama "memories in bali"?[hihhihi]


jwpn : eloka eng shih...eloka nama korea kan...



5)aku punya password aper? 


jwpn : can i pass away...


 


ni parisya la ni...mengong...




__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

huh!!pesal plak dak akole nie..tetibe menuduh aku sebegitu rupe..kalau yer pong nak tuduh2 aku nie baik perilaku,tak pyh la mengatakannye di depan khalayak ramai..makin terselahlah sipat kemaluan beta..emm..nape la beta nie sering menjadi buah mulut kowg..bukan stakat buah mulut,malah buah fikiran,buah tgn,buah dadu,buah-buahan,buah ape lg ek...?..ekehkehkehkeh

__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

ISK ISK MASOK BUAH PLAY SI PARISHA NEH ...owang main teka tekok la bukan sembang2 kopi kedai pak kassim ...

__________________

ImPoSiBle Is NoTHinG



Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

TheMask wrote:

ISK ISK MASOK BUAH PLAY SI PARISHA NEH ...owang main teka tekok la bukan sembang2 kopi kedai pak kassim ...


panggggggggg!!!kan dh kene lempang..aku dh ckp,jgn sebut2 name beta dh..emm..suke betol jadikan name beta sbgi buah fikiran kowang..cube lah sebut name owg lain plak..grrr...nah makan kasut saiz 9tbalik ni plak..dushhhh....

__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

aaa nampak nya the masak tidak dapat menahan serangan kuasa parisha nampak nya the masak kena carik bantuan ....



__________________

ImPoSiBle Is NoTHinG



Super Member

Status: Offline
Posts: 1719
Date:

heh..kebanyakan korunk jawab betol..tapi dalam kelima-lima jawapan korunk tuh.kebanyakannya satu jer betol..sorry gab..semua salah..meh aku belanja taik iteks okies..jangan marah..


 


1)password aku ialah orang yang paling aku cintai..huhuhuhu..[namanya ialah mohd. airul..hahahahaha..takkan aku nak bagitau..gila apa..]


2)iteks tu lak..aweks dan masak dah jawab..yyyyyyyyyyyarghhh..


3)paling comel lam drama memories in bali adalah jung jae min..[adus,kiutnyer dier..selain kang-in wook]


4)yang ali balik umah tu..eloka dah jawap..


5)soklan winamp lak..pari˛ betull..


 


jadi tiada yang menang..tapi korunk mesti tahu..


 


"kita semua pemenang,tiada pengalah.."


 


wuheuheuehuehuehue..


 



__________________
"nama saya Rain~"


Modestos

Status: Offline
Posts: 3400
Date:

phia_1001 wrote:



heh..kebanyakan korunk jawab betol..tapi dalam kelima-lima jawapan korunk tuh.kebanyakannya satu jer betol..sorry gab..semua salah..meh aku belanja taik iteks okies..jangan marah..





Hoh! Memandai2 pulak Phia ni cakap jawapan aku salah! Mmg la kena jawab salah, sebab kan ko awal2 bgtau ni teka-teki kategori nirrojim (tgk balik kat atas sekali tu!) Dah nama teka-teki nirrojim, sepatutnya kena la jawab tanpa mengikut fakta betul.. jawapannya kena la merepek.. sapa paling merepek, itulah jawapan paling nirrojim.. Tak lawak langsung ko ni Phia.. Teka-teki serius mcm soalan SPM! Taknak la aku teki-teki dgn ko lagi..

__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Super Member

Status: Offline
Posts: 1719
Date:

aku dah belanja ko taik iteks tu pun ko tak bersyukur..kira oklah tu..kita semua pemenang,tiada pengalah..


 


 


jadi aku nak bagitau satu benda..semua org yang jawab nih,aku kira pemenang..[pakabendanya aku nih]



__________________
"nama saya Rain~"
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard